Utilizarea site-ului

Preturile, imaginile, specificatiile tehnice ale produselor si orice alte informatii prezentate pe site se pot schimba oricand, fara o notificarea prealabila.

Va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile, de fiecare data cand comandati produse pe site-ul internavytec.ro

Expeditie si livrare

In cazul produselor existente in stoc, livrarea se face in termen de 24 de ore (o zi lucratoare) pentru comenzile finalizate si confirmate pana la ora 10:00 si in termen de 48 de ore (doua zile lucratoare) pentru comenzile finalizate dupa aceasta ora. 

Produsele comandate se livreaza in toata tara prin curierat rapid.

In cazul produselor pe care nu le avem in stoc, termenul de livrare variaza intre 2 si 3 saptamani de la plasarea comenzii, in functie de disponibilitatea producatorului. 

In cazuri particulare, spre exemplu unele utilaje pentru constructii, au livrarea in 3 zile lucratoare de la comanda ferma, pentru altele e necesar sa se faca mai intai comanda, iar livrarea se poate face dupa cateva saptamani.

Verificati de fiecare data prezenta in stoc a produselor solicitate si impreuna cu noi, data de livrare exacta pentru produsul pe care doriti sa il achizitionati.

Costurile de transport

In cazul preturilor afisate pe site, costul transportului este inclus in pret de cele mai multe ori, va rugam sa va acertati de acest lucru, exista posibilitatea ca pentru unele produse costul transportului sa nu fie inclus in pretul utilajului. Tariful de transport este stabilit de catre firma de curierat. Compania noastra nu are nici un beneficiu de pe urma costurilor de transport. 

Modalitate de plata

Afisarea preturilor pe site-ul internavytec.ro se face in euro fara TVA datorita faptului ca S.C. INTERNAVY TECHNOLOGY S.R.L. se adreseaza persoanelor juridice care isi pot deduce TVA-ul.

Pentru produsele care nu au pretul afisat pe site apasati butonul “Cere pret” direct din pagina produsului sau sunati la numarul de telefon afisat la “Contact”.

Cererea d-voastra va fi procesata in cel mai scurt timp si veti fi contactat in cel mai scurt timp.

Plata produselor comandate se face in lei la cursul BANCA TRANSILVANIA din ziua facturarii in felul urmator:
– plata integrala prin transfer bancar, caz in care, un reprezentant al S.C. INTERNAVY TECHNOLOGY SRL se va ocupa de toate detaliile (factura, confirmare plata etc.) astfel incat comanda dvs. sa fie livrata in cel mai scurt timp.
– plata prin transfer bancar a unui avans, reprezentand 30% din valoarea comenzii, in cazul produselor, care nu sunt in stoc. Situatie in care un reprezentant al S.C. INTERNAVY TECHNOLOGY S.R.L. se va ocupa de toate detaliile (factura de avans, confirmare plata etc.), restul de plata urmand a fi achitat inainte de livrarea produselor.

Livrarea produselor va fi efectuata numai dupa indeplinirea integrala a obligatilor de plata in contul de lei: RO61BTRLRONCRT0319272701 deschis la Banca Transilvania Adjud. Confirmarea platii poate dura intre 24 si 48 de ore.

Garantie

Conditiile de garantie pentru produsele comercializate de firma noastra sunt conforme legislatiei in vigoare, directivelor europene si politicilor comerciale ale producatorilor. Termenul de garantie standard este de 12 luni. Termenul de garantie acordat bunurilor este specificat in Certificatul de Grantie. Utilajele Second Hand de la caz la caz pot avea sau mai putin garantie. De fiecare data termenii de garantie vor fi specificati in oferta contract, pe care inainte de a o semna va rugam sa o analizati cu atentie, in functie de utilaj si de provenienta acestuia conditiile de garantie pot varia de la caz la caz.

Reclamatii produs accidentat sau non conform

Marfurile noastre calatoresc prin curieri care asigura garantie pe intreaga valoare reala a utilajului, pentru orice eventualitate.

Produsul a suferit accidente in timpul transportului: orice reclamatie cu privire la produsul comandat ce are zgarieturi, lovituri, parti lipsa sau orice alt ceva, pentru a fi luata in considerare e absolut necesar sa verificati marfa impreuna cu curierul, si in oricare din cazurile de mai sus e necesar sa intocmiti proces verbal impreuna cu soferul care livreaza marfa, sa faceti poze produsului accidentat (toate acestea vor fi necesare sa le trimiteti catre noi, impreuna cu procesul verbal, pentru a fi in gradul de a cerceta cum sa produs accidentul cu produsul respectiv) si sa ne contactati imediat in momentul in care curierul este la fata locului pentru a confirma cele intamplate, pentru a remedia problema.

Orice reclamatie pentru accidente, pentru a fi luata in considerare, e necesar sa fie trimisa catre noi in maxim 24 de ore de la primirea marfii insotita de procesul verbal, numarul de telefon al soferului si pozele facute de sofer la utilajul respectiv. Sunt luate in considerare reclamatiile ce contin cele solicitate mai sus, reclamatiile ce nu contin cele de mai sus nu vor fi luate in considerare, va multumim pentru intelegere.

Returnarea produselor

Daca s-a livrat un produs gresit, altul decat cel comandat, este obligatia clientului sa verifice daca produsul este cel comandat, iar in cazul in care produsul nu este cel comandat, clientul are dreptul si trebuie sa ne contacteze imediat si sa refuze produsul la curier, va rugam sa va notati dimensiunile ambalajului, codul utilajului totodata va rugam sa fotografiati ambalajul, este important sa fiti siguri in astfel de cazuri pentru a nu fi penalizati apoi de transportator. Orice reclamatie trebuie facuta in cel mult 24 de ore de la primirea coletului.

Confidentialitate

S.C. INTERNAVY TECHNOLOGY S.R.L. respecta legile in vigoare privind confidentialitatea datelor. Va asiguram ca, nu transmitem datele personale ale utilizatorilor site-ului internavytec.ro catre alti terti, datele fiind folosite strict in scopul realizarii unei bune comunicari intre noi si clientii nostri. 

Litigii

Orice litigiu, neintelegere sau reclamatie se vor rezolva pe cale amiabila, in caz contrar vor fi solutionate cu ajutorul organelor competente.